החאן - פילוקטטס מאת היינר מולר

המייסד והמנהל האמנותי של תיאטרון "נוצר" ביפו. היה מנהל אמנותי של פסטיבל ישראדרמה - זרקור על המחזאות הישראלית. מנהל . מנהל תרופה אמנותי שותף בפרוייקט "קשרי משפחה" של תיאטרון בית ליסין והתיאטרון העירוני של היידלברג, שבמסגרתו ביים את את בית הספר למחזאים של תיאטרון בית ליסין. .2010 מאת סביון ליברכט שזכתה בפרס התיאטרון להצגת המחזה המקורי הטובה ביותר לשנת הבנאליות של אהבה ביים את . לאחרונה תרגם מגרמנית את 1993 , מחזות מלחמה תרגם מחזות רבים לכל תיאטרוני ישראל. חתן פרס עדה בן נחום על תרגומו ל מאת תומס ברנהארט. מתקן העולם מאת אלזה לסקר-שילר ו המכוער, הנהר השחור 12 ¦¢«¦ž¢ ·¦µž¯ ¬¦¦¥¶©¦« ¦¶¦ž מחזאי, במאי, מתרגם ודרמטורג. בוגר לימודי בימוי ובלשנות באוניברסיטת מינכן, גרמניה. , המנהל האמנותי של פסטיבל "פותחים במה – 2000 הדרמטורג של תיאטרון בית ליסין. משנת 1995 משנת פסטיבל בית ליסין למחזאות ישראלית". (. בתיאטרון הבימה: פיבניצה(. תרגם ועיבד 1987 , )ציון לשבח, פסטיבל עכו אז כמוות מבין מחזותיו שהועלו: למעלה משלושים מחזות מאנגלית, גרמנית, צרפתית וספרדית. בתיאטרון בית ליסין: כל הציפיות, כל החלומות..., מאה. ביים, בין השאר, את ההצגות - בתיאטרון הקאמרי: )בשיתוף התיאטרון קיסריה סופ"ש, הרומן הראשון שלי, הפי אנד, הפרדס, סיפור ישן-חדש, לא לשכוח לאהוב של חנוך לוין בתיאטרון "שאובינה", רצח . ביים בגרמניה את בין חברים הממלכתי של באדן(. בתיאטרון באר שבע: מקסי ואני בתיאטרון העירוני של פרייבורג, גרמניה ועוד. הופיע כשחקן בהצגה מיין קאמפף, הסוחר מונציה ואת בתיאטרון בית ליסין. ¡µ¢±· µ©´ ª  למד בחוג לעיצוב במה בבית הספר לאומנויות הבמה בסמינר הקיבוצים. לא לשכוח לאהוב תאטרון בית ליסין, מזל טוב אני אבא להקת המחול קמע, לא נודע בין עבודותיו לתאטרון: תאטרון אהבתי הראשונה תאטרון החאן, כנרת כנרת התאטרון המלכותי של באדן גרמניה ותאטרון בית ליסין, תופעות לוואי תאטרון נחמני, מסע של יום ארוך אל תוך הלילה , גאולה תאטרון גשר, המחברת הגדולה הבימה, אמה תאטרון צוותא. בין עבודותיו בבתי ספר למשחק: בתולים אנסמבל הרצליה, מפגש באין סוף תאטרון חיפה, ניסן המתלבט גודמן באר שבע, המעגל בית צבי, סיפור אהבה סטודיו למשחק מיסודו של יורם לוינשטיין, ויגואר סמינר הקיבוצים. החיל האמיץ שוויק נתיב תל אביב, ƒ”‡‚ ˆ‡Š‚˜ Š ƒ˜ƒ~ ˆƒ’‚Š ‚ŽŒƒ ˜‡Žƒƒ‡‚ ‚‡€ƒŠƒ˜‡Œ‚Œ ƒ‚—Š‰ †ƒ†‡”…•ƒŠ ƒŒ” ‚„…Œ‚ ‹€ ‡‰ ‹‡†ƒ†‡” Š— ‚•‡†˜~ ~‡‚ ƒŽŠ— ‚•’‚‚ ‡‡†—Š‡Œ ‡—‡~ ‚ƒ• Š— ‚”• ‹‡‡• ~ƒ‚— –‰ƒ„ ~Š …~ ‘~—…‡Ž ~Š‰ ƒŒŽ†Ž~ƒ€ ~Š‰Š ‚Œƒ— ƒ‚—Œ ‚˜‡‡‚ ~”ƒŒ‚ ˜ƒ•Ž ‚„ ˜~ ˜’•—Œ ‚Œ‚ ‡Š~ƒ†•~Š ‡ƒ–—— ‹~ –ƒ ~”ŒƒŒ ~Š‰ ‡~ ƒŽ–”‡ ‹— ‹‡•„…ƒŒ— ‹‡—Ž~‚ ‡Œ ‹— —‡ ‚Œ ƒ‡ ~Š …~ ‘~ ‹—Š ‡€Œ ~Š …~ ‘~ ‹Šƒ…‡Ž ‡‰‚ ‹ƒ•Œ ˜ƒ–˜ ˜Œ…ŠŒ ƒ„‡~ ‡–…~ ‚Œ‚ Š ‹‡”˜ƒŽŒ‚ ‹‡Š’‚ ˜–ƒ” ‹‡–…~ ‹‡†ƒ†‡” ‡–— ‡ ‡…‹Šƒ‚Œ •˜ƒŽŒ ‹‡Ž— –— †Š…ƒŒ ƒ‡ ‹‡†ƒ†‡”‚ ‡ ~•ƒƒ ˜~”ŒŽ ˜Œ~‚ ‡˜Š –Œ~ ‹’ ƒ‚—‡Œ— ‡~ƒƒ‚ †ƒ†‡” ˜Œ~‚ ˜~ –˜ƒ‡ƒ –˜ƒ‡ ‹‡—’…Œ ƒŽ…Ž~ ‡˜–ƒ—•˜‚ –‚ ‡ƒ‡– ‹ƒ‡‰ ~–„  ††ƒ” –ŒƒŠ ~Š— –€ƒ‚ ~Š ƒ— ‹ƒ•Œ : ˜Œƒ…˜Š’‚ ƒ~ ‹‡‡Š†ŽŒƒŽƒŒ ‹‡Š’ “ƒ˜‡Ž ‚‡–ƒ ˜ƒƒ–‚ ‹‡– Š— ‹‡‡ƒŒ‡ ˜ƒ‡Žƒ•‡~ƒ ˜ƒ‡ƒƒ—‰ ˜ƒŽƒŒ˜Œ ‚’—ƒ‚ ƒ”‡‚ ˜ƒ –Š• ‹~ ‡—ƒŽ~ Š’— Š— ƒ~…ƒ– ˜ƒŒŒƒ–˜‚ Š— ‹‡ŽŒ„ ˜‡‡†•Šƒ•‚ ‚ƒ˜ ‹‡ŠŒŒ ‹‡€– ‹˜ƒ~ ‡Š– ~‡‚ ‚Œ‡…Š‚ ˜‡„…ƒŠ‡~ƒ –•‚ ‚— Š— –‚‚ ˜ƒ‡–~— ƒ’…Ž ƒ‡Š~ ‚ƒŒ– —Šƒ—Œ ‡Œ ‚Œ…ŠŒ‚ ‚–‡~—‚— –ƒ…Š— Š€ –”ƒ‡ ‚Œ‚ ŠŠ… •’ ~ƒ‚— ‡~ ƒŽŒŠ ‡~‚ Š— ƒ’ƒ…Š~ ‹‡‚ ‡Œ ‚†Š’Ž— ˜‡–~— ƒ Šƒ‰‚ ˆ ~ƒ‚ ƒ~‡ƒ~ ‡‡ Š –ƒ…~Œ —†ŽŽ— ††•ƒŠ‡’ •ƒ…– ƒ–‰‡„ ƒŽƒ‡Œ ~”ŒŽ— ~Š‰ •’ ‡˜‡Œ~ ‹ƒ•Œ

RkJQdWJsaXNoZXIy NjQ4MTM=